lørdag den 5. oktober 2019

Det er altså smart på den måde

Så er jeg tilbage på din skærm. Dejligt at jeg må komme der. 

TUSIND tak dig, som var forbi i forbindelse med Quiltrally sidste lørdag. Det var en udsøgt fornøjelse at hilse på dig. Dagen var travl, men hyggelig helt igennem. Og det nyder jeg. 

Næste lørdag er det igen tid til Lær Om Lørdagen. Denne gang har jeg fået assistance af Lone, som vil vise dig Apliquick. Det er redskaber, som gør det så meget nemmere at aplikere med et smukt resultat. Du skal ikke tilmelde dig, men bare møde op. Det er ikke kursus, men demo. Så det koster ikke noget at deltage, og du skal nok få mulighed for at få fingrene i bolledejen og prøve selv. 

Hvis du ikke modtager nyhedsmailen, så er du gået glip af det sidste vedrørende Apliquick.

Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet her. 


Glade hilsner
Laila
​​​​​​​BaliQuilt



2 kommentarer:

  1. Vi bliver dygtigere og dygtigere til puslespil, glæder mig til det hver gang.

    SvarSlet
  2. Inger R.
    Hej Laila! Tusind tak for puslespillet, det er bare så hyggeligt! Det ser da også hyggeligt ud med alle de flittige og kreative damer i Baliquilt! Er I (gisp) allerede begyndt at jule? Skulle man måske selv så småt tænke på at komme i gang?
    Rigtig god arbejdslyst/sylyst, måske ses vi lige straks, Laila, mange hilsner til jer alle
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.