lørdag den 28. september 2019

Juleprojekter kan være enkle

Aller først tusind tak til dig, som har bemærket BaliQuilts fødselsdag. Som enhver anden mor er jeg jo stolt over "mit barn".

Det har været en forrygende dejlig uge med mange besøgende både i butikken, på webshoppen og på de sociale medier. Tusind tak for gaver, hilsner og besøg - det betyder alt for mig, at du er der.

I dag, hvor denne mail sendes til dig, er der Quiltrally på Sjælland. BaliQuilt er naturligvis med. Og en del vil nok være overraskede over et juletema hos mig. Men det har jeg altså.

Stakkevis af nemme, men flotte projekter. De kan med garanti nåes inden juleaften i år. Det behøver vel ikke være svært altid, vel?

Birte har bagt 300 lækre æbleskiver, det er jo juletema. Om vi har nissehuer på? Du må kigge forbi og se efter. SMILER.


Glade hilsner
Laila
​​​​​​​BaliQuilt


span style="font-size: 14px;">

1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, og for at du lige gav os en påmindelse om, at julen er nært forestående! Julen kommer faktisk lidt bag på mig hvert år, så det er ikke meget julehåndarbejde, det er blevet til hidtil. Måske sku' man prøve i år? Det må i hvert fald studeres nærmere,- mange patchwork-hilsner, og god søndag,
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.