lørdag den 12. oktober 2019

Teknik kan være svært, men har da hjulpet mange patchworkere

Kære patchworkven

Håber du har det rigtig godt og får syet - bare lidt. At få syet nok, tror jeg ikke, jeg har hørt en patchworker sige endnu. Men du ved, et par sting om dagen - det hjælper på sagen. 

Det er da underligt med alle de muligheder, der er på computer, tablet og mobil. At det så skal være så svært nogen gange. Det er som om, at jo mere vi kan - jo sværere bliver det. 

Med teknik skal der ikke mere end et ekstra bogstav i en mailadresse, så kan du ikke logge ind. Der sidder ingen "nisse" i computeren og regner ud, hvad det er, vi i virkeligheden mener. Måske meget godt eller.....

Får du tekniske problemer på webshoppen, i facebookgruppen, så kontakt mig endelig. Det meste kan vi skrives os ud af. Ellers ringer vi sammen. Og endelig kan jeg ombord på din skærm, hvis du giver mig lov og se, hvad der sker. 

Måske ved du det, måske ikke. Men har en gruppe på facebook, som er knyttet til dig. Dig som får mit nyhedsbrev. Men jeg kan ikke "bare" stoppe dig ind i den. Lige som jeg heller ikke kan melde til nyhedsbrevet. Det er forbudt. Og det er en god ting. 

VI vil da helst selv bestemme, hvor vi er med. Og sådan tænker jeg også, at du har det. 

Nyhedsbrevet får du og har du lyst til facebookgruppen, så er der link til tilmelding længere nede. Jeg håber at se dig i gruppen. Det vil være i den, at der kommer lidt videoer med inspiration . Tips til nemmere syning og inspiration i læssevis. Du kan finde gruppen her. 

Glade hilsner
Laila
​​​​​​​BaliQuilt



PS Under puslespillet får du, som modtager nyhedsbrevet fra mig mere inspiration og et godt tilbud. 



1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tusind tak for puslespillet, det er hyggeligt og sjovt! Jo....., jeg får da syet, næsten hver dag, men det tager laaaang tid, når man nu har så meget lyst til at gå i gang med noget, som kun bor i mit hoved endnu! Men jeg tør ikke gå i gang med noget nyt pt., for der bor rigeligt med ufoer hjemme hos mig lige nu! Men jeg er jo nem at lokke, bare synet af et lækkert stykke stof, eller et flot billede af en quilt kan gøre det, når man nu har fået forlagt skyklapperne!! Knus og dejlig sytid til alle i efterårsferien, mange hilsner
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.