lørdag den 21. september 2019

BaliQuilt fejrer sin 8 års fødselsdag den kommende uge

At tiden går stærkt, det tror jeg også, at du er helt klar over. Har du det ikke sådan, at ikke kun timer og dage, men nærmest år flyver afsted?

Det har jeg og der er fløjet mere end 8 år siden, jeg åbnede døren for første gang til BaliQuilt. Det er da helt vildt.

Og det skal da FEJRES - i næste uge vil der være frasorterede stoffer til priser fra 63 kr. pr. meter. Dem vil du kunne købe i den fysiske butik og derefter vil resten blive lagt på webshoppen.

Ud over disse fantastiske tilbud så er der tilbud på blandt andet Sevilla og Kona stoffer, der kan du også som webkunde få del i fødselsdagsløjerne med det samme.

Ugen afrundes med Quiltrally på lørdag fra kl. 9 - 17. Her er der stadig fødselsdag, men også juletema. Så kom forbi og se mit udvalg af julestoffer og nemme projekter, som garanteret kan blive klar til denne juleaften.

Birte har sørget for hjemmelavede æbleskiver og butikken bliver pyntet til jul, jeg håber, at du vil lægge vejen forbi.

På gensyn, hav en skøn weekend.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Sikke dog en masse lækkerier du viser frem på billedet, lidt frækt at lægge lokkemad ud som puslespil,- men tak alligevel, det er jo rigtig hyggeligt! Jeg glæder mig allerede til oktober, hvor jeg skal besøge BaliQuilt, så gem nu lige lidt! Mange sy-hilsner til alle
    Inger

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 8 år og tak for endnu et spændende puslepil. Hilsen Else

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.