lørdag den 3. august 2019

Ferien slutter med Festival of Quilts

Ferien er slut for mit vedkommende og kan du komme i tanke om en bedre afslutning end Festival of Quilts i Birmingham?

Festival of Quilts er den største patchwork-messe i Europa. Der kommer lige omkring 30.000 besøgende. Messen har godt 300 forskellige stande med alt indenfor patchwork, men også meget andet. Inspiration kan du hente i i kilometervis med mellem 1000 - 1300 udstillede genstande.

Lige nøjagtig i år er der også lidt at spare på priserne på grund af Brexit. Men ellers altid mange gode tilbud og et kæmpe udvalg.

Jeg er afsted sammen med 18 andre patchworkere, de har selv bestilt deres flybillet. Hotel med morgenmad og entre til messen alle fire dage har jeg sørget for.

I dag lørdag tager jeg til Birmigham by, som ligger 13 km fra messen. Der har jeg aldrig været, så det bliver spændende. Halvdelen af damerne på turen tager med, så vi holder en fest derinde. Helt strategisk lagt på den dag, hvor der er aller flest besøgende ude på messen.

Puslespillet er naturligvis klar til dig, det ligger lige her under.

Husk - et par sting om dagen, det hjælper på sagen.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, det er altid hyggeligt! Jeg bliver altså nød til at spørge dig: Hvordan i alverden overkommer du det hele: Rejser (inklusiv tilrettelæggelse), sy-cafeer, kreativmesse, udstillinger m.m., og selvfølgelig butikken og ikke mindst familien? Man kan blive helt svedt og forpustet bare ved tanken! Spiser du mange vitaminer? Nyd resten af sommeren, og pas på dig selv,
    mange hilsner Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.