lørdag den 27. juli 2019

Afslapning og opladning

Det er ferietid her. Det har du måske opdaget. Men hvis ikke, så har BaliQuilt lukket indtil 5 august. Det vil sige, at jeg skal lige et smut til Birmingham på torsdag sammen med en skøn flok patchworkere. Og det glæder jeg mig da til i stor stil.

Om det er en menneskeret at holde ferie, det ved jeg ikke. Men er sikker på, at det er noget, du også sætter pris. Tid til afslapning og ikke mindst opladning til en ny omgang med det, du nu beskæftiger dig med.

Alligevel kan jeg godt blive lidt trist, når jeg ser, hvor mange af mine kolleger der også lukker ned her i sommertiden. Kolleger, der som mig, er der selv. Trist fordi det jo er så hyggeligt at besøge butikker, når der ferieres rundt i landet. Når jeg så har funderet lidt over det, så kommer jeg altid frem til det samme resultat.

Nemlig, at det er en nødvendighed. Ligesom med iltmaskerne i flyveren. Der får du instrukser om at tage masken på først og så hjælpe andre bagefter. Hvis vi ikke alle får et pusterum og sørger for os selv med en ferie-iltmaske, ja så kan vi ikke hjælpe andre.

Så hold øje med din stof-pusher, måske er der lukket. Jeg har annonceret det øverst på min hjemmeside og ligeså på min facebookside. Og så gik det alligevel galt forleden.

Der stod Britt udenfor min dør og mødte bare et skilt, hvor der stod ferielukket til 5 august. Det er bare så mega surt. Både for Britt, men også for mig. Jeg er ked af at skuffe nogen. Men det sker altså.

Og synderen er mange gang Google. Søger du efter en butik for at finde åbningstider, så viser Google det ude i siden. MEN, det er ikke til at få rettet hurtigt fra den ene dag til den anden. Så derfor tjek altid butikkens hjemmeside, inden du sætter kursen mod et besøg i en patchworkbutik.

Og ellers kontakt mig endelig, hvis du er på disse kanter. Er jeg hjemme og i nærheden, så lukker jeg gerne op for dig. Selv om det er ferietid.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, det var en glædelig overraskelse! Jeg tror ærligt talt, at vi alle under dig at holde ferie, så NYD DET DOG! Hyg dig med dem, du er sammen med, fortsat god sommer til dig og dine, mange hilsner fra Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      Dejligt at kunne overraske og glæde.
      Jeg nyder det. Meget. Men kan jo ikke lade det være.
      Knus til dig.

      Glade hilsner
      Laila

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.