lørdag den 1. juni 2019

Om to uger går det løs

Jeg ved, at du også ved det. 

At tiden går lynende stærkt og det er som om, at jo ældre vi bliver, jo stærkere går det. 

Men lige i dager der præcis to uger til. Det er naturligvis Kreativt MidsommerMarked, jeg henviser til.

Dørene slås op kl. 9.30 lørdag den 15 juni. Du kan forvente et mekka af top velforberedte butikker og fristelser ud over alle grænser. Lige som vi plejer. 

Husk at like vores facebookside

Men der kommer noget helt nyt. 
I år er 12 af butikkerne sprunget frisk på mit forslag om at udgive en bog. Den bliver til salg netop denne lørdag. Jeg skriver lidt mere om den længere nede. 

Og så trækkes der også lod om en stor kurv fyldt med gaver fra butikkerne. Det eneste du skal gøre for at have en chance for at vinde? Det er at handle. Så får du nemlig et lod. 

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


PS Og så var der jo et hul i den Accuquilt reol alligevel, der var lige Anni, som havde bestilt en lille trekant. Og det er helt ok. Der skal nok komme en ny igen.


2 kommentarer:

  1. Glæder mig altid til puslespillet hver lørdag. kh Hanne

    SvarSlet
  2. Inger R.
    Hej, Laila! Tak for puslespillet, (og for påmindelsen), to fluer i et smæk! Ja, ja, jeg skal nok komme, det bliver om søndagen i år, og jeg glæder mig! Go` arbejdslyst, og på gensyn, mange hilsner Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.