lørdag den 8. juni 2019

Er det dig, som har vundet?

Der er nu kun en uge til. Ved du, hvad jeg mener?

PÅ lørdag kl. 9.30 åbnes dørene til det femte Kreative MidsommerMarked. Det er vildt og vidunderligt. Jeg glæder mig til at hilse på alle de skønne mennesker, som kommer.

Og så glæder jeg mig helt vildt til at se, hvordan min lille baby bliver modtaget. Det er bogen med 13 fine projekter, som sælges fra på lørdag. Den er endda til særlig Midsommerpris de to dage, markedet er.

Kommer du ikke, så kan den forudbestilles. Skriv senest søndag til midnat, så får du den til den særlige pris. Nemlig 175 kr, derefter er prisen 198 kr. . 

Har du husket at like vores facebookside?

Og at bestille din frokost? Ellers få det gjort nu, ikk.

Kan du have en skøn pinse pg få nu syet bare lidt.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


PS Tjek lige BaliQuilts facebookside efter kl. 14, så har jeg nemlig fundet en vinder af en strimmelpakke. Og har du ikke gættet med, så gør det inden kl. 14.00.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.