lørdag den 4. maj 2019

For Guldlok var det havregrøden

Der er altid noget, der lokker. For Guldlok var det duften af den varme havregrød hos bjørnene. For Fru murermester Jessen i Matador var de søde sager, hun trængte til.

Jeg er afsted med en flok skønne quinder og det er en ren fest at være sammen med dem. Vi er i Karslruhe. Tog afsted onsdag morgen og har allerede set blåtryk, smukke gamle flot dekorerede huse og i går en masse flot patchwork og mange fristende stande.

Damerne vinker til dig i puslespillet, men kun hvis du samler det. Det er nederst i indlægget.

Der er altid noget, der lokker. Noget vi trænger til.

Sådan en tur er et afbræk i hverdagen. En opfyldning af beholderen med oplevelser. Opladning af inspirationsbatteriet. Så selv om turen er lang, så er den den hele værd. Det ved jeg fra de tilbagemeldinger, jeg får.

Til september er der ledige pladser på turen til Alsace, men kun få af dem. Vi skal også her se blåtryk på vejen ned. Bo centralt på lille hyggeligt hotel i Colmar og så lige en vinsmagning og en bunke patchwork oven i. Så er den ret serveret.

Tjek her, hvis det er noget, der lokker dig. 

Om et års tid går turen til Luxembourg, det glæder jeg mig meget til. Der har jeg ikke tidligere været. Men der er meget at se i området og vi skal besøge en spændende by på vejen ned. Uha, det lokkede lige mig.

Jeg åbner for en interesseret liste inden så længe. Så hold øje med mig, så du kan finde ud af, om det er noget, der lokker dig.

Kan du have en vidunderlig dejlig weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, der er hyggeligt. Hyggeligt er vist også lige hvad det er i bussen, med de glade damer på patchwork-tur. Hvad med chaufføren,- trænger han mon ikke lige til at hvile ørerne om aftenen? ;-) Det er bare så hyggeligt, at høre nyt fra Baliquilt,¨- og spændende at se, hvad fru Mogensen nu har fundet på. F.eks. denne uge med overskrift om havregrød: Ja, så bliver man godt nok nysgerrig! Mange tak, Laila, og rigtig god uge til alle, mange hilsner Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.