lørdag den 27. april 2019

Du kender det sikkert godt

Forberedelserne - det er dem, det skal handle om denne uge.

Og du kender det sikkert udemærket. I stort alt hvad vi foretager os, så er forberedelse alt afgørende. Den får du lige uddybet lidt.

Det meste af fredagen brugte jeg på at gøre en mega spændende nyhed klar til årets MidsommerMarked. Hvad den indeholder, det er en hemmelighed lige til lørdag den 15. juni kl. 9.30. Der åbnes dørene nemlig i Kulturhuset på Skolegade i Korsør.

Dørene slås op til 20 stande forberedt til tænderne på at give dig en fantastisk oplevelse.

Hov, jeg var lige ved at komme ud af en anden tangent. Noget jeg overvejer at gå i behandling for.

Nyheden og det, som har taget næsten hele dagen. Og så er jeg nået knap halvvejs.
Og nu kommer det. En linie ned.

Der bliver udgivet en bog. Et fælles projekt hvor 12 af standene har bidraget med et projekt. Kun 12 fordi det var lidt sent, at jeg tog springet og spurgte de 20 deltagere på MidsommerMarked.

Men der kommer en bog. På dansk. Med stort og småt. Maskin- og håndsyet.

Ro på. Helt rolig, der kommer nemlig en bog hvert eneste år fremover på MidsommerMarked.

Den udkommer i et eneste oplag, så vi håber, der er nok til alle.

Jeg lader dig lige holde "der kommer en bog"-fest og lover, du får flere informationer senere.

Ugens puslespil er fra sidste års tur til Alsace.

Kan du have en vidunderlig weekend. Og få nu syet lidt. Ik.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Sådan, nu kom jeg igennem! Der var gået "udu" i systemet, så jeg kunne ikke komme igennem til puslespillet før, men nu nåede jeg det lige. Jeg glæder mig også til Midsommermarked, det plejer at være så hyggeligt! Det med bogen lyder også spændende, håber jeg når at få fat i et eksemplar. Rigtig god weekend til dig og dine, mange patchwork-hilsner Inger
    P.S. Sej patchworktaske!

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.