lørdag den 6. april 2019

Der var ti små cyklister....

Hvordan har du det?

Du ved det måske, at jeg er på tur i denne uge. I skrivende stund sidder jeg i loungen på Albatros med en kold gin og tonic, mens jeg gør nyhedsbrevet klar til dig. Omkring mig sidder Loui-Ann, Bente, Lis, Merethe, IngerLise og et par stykker mere. Der bliver syet og hygget. 

Turen er nemlig arrangeret for patchworkere som dig. En tur fyldt med godt humør, spændende oplevelser og ikke mindst inspiration til at nære din kreative side. Du skal bare tilmelde dig, betale og møde op som anvist. Resten sørger jeg for. Og du kan være rolig og nyde det hele, for jeg er med hele vejen og sørger for dig 

Nåede du ikke med denne gang?



Tag det roligt, jeg har en tur mere klar. Den går til Alsace og er mindst lige så hyggelig, som turen her til Prag. Vi skal afsted fra mandag til søndag, så det er en lang tur. Men vi snupper en overnatning på vejen ned. Og kombinerer den selvfølgelig med noget patchwork, nemlig Blåtryk i Tyskland. 

Målet for turen er European Patchwork Meeting, som er den største messe af sin art i Europa. Den er hyggeligere end andre messer, fordi den foregår lokalt i fire små byer. Med udstillinger alle tænkelige og utænkelige steder. Kirker, forsamlingshuse, nedlagte butikker og mange andre steder. 

Og selvfølgelig et overflødighedshorn af stande med butikker fra mange slags lande. Der er virkelig oplevelse for alle pengene. 

Ti små cyklister var på cykeltur. Den kom jeg til at tænke på, da Karin tilmeldte sig torsdag sammen med en veninde. Der er nemlig kun 10 pladser tilbage nu. Cyklisterne gik det, som du nok ved, ikke så godt. De havde ikke udstyret i orden. 

Men det problem har du ikke. Du behøver tiden, pengene, denne mail og et gyldigt pas, så er du med på tur. Se program, datoer og pris her. 

Det bliver helt sikkert en stor oplevelse, det lover jeg dig. Og hyggeligt. Jeg håber, at vi ses.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.