lørdag den 13. april 2019

Hvad er dit højeste ønske?

Hvad er dit højeste ønske?

Her er det ikke et godt helbred eller økonomisk sikkerhed, jeg tænker på. Men mere sådan indenfor den kreative verden. Altså jeg ønskede mig på et tidspunkt at lære min broderimaskine at kende.

Ja og før det ønskede jeg mig mere tid. Men det har jeg ikke kunnet købe nogen steder. Det er noget, jeg selv skal skaffe mig. Og hvordan gør jeg så det?

Det er ikke nemt, så meget kan jeg afsløre. Og det er ikke lykkedes at finde tiden til at lege med broderimodulet. Men lige pludselig. Så får jeg opfyldt det ønske.  

Men hvad er dit højeste ønske? Det vil jeg rigtig gerne høre om. Du kan klikke her og svare på spørgsmålet. Eller du kan skrive et opslag på min facebookside - her må du naturligvis gerne poste et billede af dit højeste ønske. 

Måske dit ønske kan opfyldes - det kunne være fantastisk. Jeg glæder mig til at læse alle ønskerne. Og tage mit trylle-fe-kostume på og prøve at opfylde ønsker.

Hav en skøn weekend og husk, hvis du ønsker dig mere tid til at sy. Så er et par sting om dagen, noget som hjælper på sagen. 

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Ups, der røg lige en lørdag for mig i sidste uge(familiefødselsdag m.m.), så nul puslespil til mig dèr. Men denne gang nåede jeg det! Uh.., der ser vel nok dejligt ud, rigtig stemningsfuldt og fint vejr, tak Laila! Håber at I alle havde en dejlig tur til Prag. Velkommen hjem igen, og rigtig dejlig påske til alle, kærlig hilsen
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.