lørdag den 30. marts 2019

Flamingodansere eller stilhed?

Jeg har ventet med længsel på at kunne fortælle dig om turen til Alsace. Og det kan jeg nu.

For dig som ikke kender noget til det. Så er det den ultimative mest hyggelige og oplevelsesrige patchwork tur, du kan komme på i Europa. Turen foregår i bus til Alsace med overnatning på vej ned og hjem. 


Målet for turen er European Patchwork Meeting, som er den største messe af sin art i Europa. Den er hyggeligere end andre messer, fordi den foregår lokalt i fire små byer. Med udstillinger alle tænkelige og utænkelige steder. Kirker, forsamlingshuse, nedlagte butikker og mange andre steder. 

Og selvfølgelig et overflødighedshorn af stande med butikker fra mange slags lande. Der er virkelig oplevelse for alle pengene. 

Men når vi nu er afsted, så har jeg fundet lidt ekstra oplevelser til dig på turen. Du kommer til at besøge et Blåtryk i Tyskland, smage vin i Frankrig og hygge med 39 andre madamser og mig på hele turen. Altså når vi er i bussen, for du kan også få alenetid, hvis det er det, du har brug for. 

Jeg er nemlig frisk på fest, farver og måske en flok flamingodansere, men holder også af stilhed. Og det er jeg vist ikke ene om. 

Men hyggeligt, det lover jeg dig. Oplevelser - det kan du bande på, at du får. Jeg er med dig hele vejen, så du kommer trygt og sikkert afsted. 

Mere end halvdelen af pladserne er væk. Så tøv ikke for længe. Det kan være for sent. 

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt




4 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for hyggeligt puslespil, der ser rigtig hyggeligt ud i bussen. Jeg håber, du får fyldt op igen i år, men mon dog ikke? Jeg har hørt fra et par stykker, der har været med på tur, og det var rigtig god reklame: Hyggeligt, rigtig godt tilrettelagt og organiseret, hyggeligt, hyggeligt, hyggeligt! Der sidder sikkert mange og kigger på budgettet, og finder ud af at det går nok, og så melder sig til. Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig tur, når den tid kommer, og indtil da må vi alle sammen få syet lidt, fortsat rigtig god weekend, mange hilsner
    Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak , Inger. Ja, det er bare sådan en hyggelig tur. Der er kkun 10 pladser tilbage nu, så jeg tror, den bliver udsolgt igen i år.
      Kan du have det godt og hilse Kurt.
      Knus
      Laila
      BaliQuilt

      Slet
  2. Ser hyggeligt ud - god tur

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.