lørdag den 2. marts 2019

Det har jeg ikke prøvet før

Pippi siger: "Det har jeg ikke prøvet, så det er jeg sikkert god til". 

En typisk kommentar fra et barn, der kommer lige fra hjertet. Og selvfølgelig er hun god til det. Hun tror på sig selv og er overbevist om, at hun kan. Ja, ja, hun løftede en hest. Og det er fiktion, men alligevel mener jeg, at vi kan lære noget af Pippi.

Vi kan lære at have tillid til os selv. Tro på, at vi kan ! For det kan vi, hvis vi vil!

Janteloven er her, jeg ved det. Hører ofte skønne dygtige patchworkere slå sig selv åndeligt, når de siger. "Det er heller ikke blevet helt så godt". Og jeg bliver så ked af det og harm, hvor gang jeg hører det. For hvorfor gøre det ved sig selv?

Det, jeg ser, er en perlerække af fantastisk dygtige og kreative quinder, som imponerer mig hver gang, de viser frem. Det er så livsbekræftende og helt vidunderligt at få lov at se, hvad der bliver syet. Så tusind tak for det.

Og til jer, som læser med. Rank ryggen, skyd brystet frem og vær for hulen mega stolte af det, I syer og gør. Der er absolut ingen grund til andet.

Lisbeth quiltede i denne uge for anden gang og hun kan quilte. Det er nemt, når du bruger min langarm og jeg hjælper alt, hvad jeg kan. Du skal bare nyde processen og glæde dig til det flotte resultat.

Inden længe får jeg endelig endelig lagt noget på webshoppen om, hvordan du kan låne den eller få quiltet. Hvad du skal gøre og ikke gøre inden og selvfølgelig hvad det koster. Skriv til mig, hvis du har spørgsmål, så kan jeg nå at svaret med, det ville faktisk være en stor hjælp. Så send mig en mail eller skriv en kommentar på blog eller facebook, så kigger jeg glad og gerne på det.

Hav en skøn weekend,

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt

1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Sikke en flot quilt, Lisbeth har gang i på quiltemaskinen. Det er flot med sort/hvid med nogle friske farvepift, og en flot quilt bliver bare helt super med en flot quiltning, godt gået! Tak for puslespillet, Laila, det er hyggeligt, og dejligt at du gider! Mange hilsner til alle, Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.