lørdag den 23. februar 2019

Beklager ventetiden

Med lynets hast blev det igen weekend og jeg beklager, hvis du har ventet og kigget forgæves efter en hilsen fra mig. Jeg vågnede til morgen og BANG - "du har ikke fået skrevet nyhedsbrev eller lavet et puslespil klar".

Men det kommer nu. Så jeg håber på tilgivelse.

Ventetid forekommer, når der der på mange opgaver står samme navn. Det er ingen klagesang, blot en konstatering af, at jeg ikke er noget overjordisk væsen. Så det er ved at gå op for mig, at mit døgn også kun har 24 timer. At jeg (måske) har nået en alder, hvor der også skal være fridage ind imellem. Selv om det hele er sjovt.

Det er super sjovt at have en i butikken, som quilter på langarmen. Mens der kommer andre kunder, som skal have hjælp til et farvevalg. Eller en kunde som forsøger sig på telefonen for at få hjælp. Alt imens det lystigt tikker ind på sms, messenger, mailboks og kontaktboks på webshoppen. Hurra for alle de måder, vi kan komme i kontakt med hinanden på. Det er da fantastisk. Og ventetid kan dermed forekomme.

Inden længe sætter jeg mig i en bus sammen med mere end 50 quinder, som alle har samme interesse og hobby som jeg. Nemlig patchwork. Vi skal til Prag og se. Patchwork....
Denne tur er fyldt op og er den sidste, hvor der er så mange med. Frem over vil der kun være 40 pladser på busturene. Så ventetid på en plads kan forekomme. Kontakt mig, hvis du vil skrives på listen til en tur.

Jeg nyder det hele og gør altid mit bedste, og så kan vi ikke som mennesker gøre mere. Husk at tilgive dig selv for dine små fejl. Ingen er perfekt. Og så tror jeg, at dem som laver noget, de laver fejl. I modsætning til dem, som ikke laver noget. (hihi) Ironi kan forekomme.

Få nu syet lidt, jeg er stadig i sving med den nye udgave af Illusion. Der kommer et kursus i den senere på året. Men det skal du nok høre om.

Hav en fortryllende dejlig weekend.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! En fortryllende og dejlig week-end til dig også! Tusind tak for puslespillet, det er altid hyggeligt, godt du nåede det! Så er der godt gang i den i Bali Quilt, igen! Det er simpelthen så dejligt, at I hygger jer! Det er guld værd at sy m.m. sammen med andre, jeg gør det selv to gange om ugen. Mange hilsner til alle, og fortsat god week-end fra
    Inger

































































    q

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.