lørdag den 9. februar 2019

Et besøg er altid velkomment

Forleden havde jeg besøg af en patchworker fra Kolding, hun var på vej hjem og besøgte lige BaliQuilt på vejen hjem. Hun havde været hos sin datter og afventet fødslen af sit barnebarn. Og skyndede lidt på hende, så hun ikke missede BaliQuilt. Det er jo imponerende og altid dejligt at få besøg.

Alle er velkomne, uanset om du kommer fra nabohuset eller længere fra. Jeg nyder hvert et besøg og forsøger at gøre besøget til en god og behagelig oplevelse.

Houston Quiltefestival er måske den største i verden, stor er den helt sikkert. Og efter stor efterspørgsel har jeg nu en tur parat til oktober. Det er en kæmpe oplevelse og der er patchwork i så stride strømme, at det kan være helt uoverskueligt. Men det er bare fantastisk med en mega stor og meget flot udstilling og så stande i stimevis med alt mellem himmel og jord til patchwork. Personligt håber jeg på at træffe Jenny Doan personligt denne gang. Måske det også kunne lykkes at få en aftale inden, så rejsegruppen kan møde hende.
Så et besøg her vil med garanti være velkommen hos en inkarneret patchworker.

Der er allerede solgt halvdelen af pladserne. Så du kan stadig nå at komme med. Du kan læse mere om turen her. 

Puslespillet måtte naturligvis være med en quilt fra udstillingen i Houston i 2016, hvor jeg deltog. Susan Carlson har syet en krokodille i naturlig størrelse. For at du kan se det, har jeg brugt billedet, hvor der også er mennesker med. Et imponerende arbejde.

Hav en skøn weekend og husk at få syet lidt.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Mange tak for puslespillet, det er (som altid) rigtig hyggeligt! Ja, det er godt nok en imponerende quilt af et frygtindgydende dyr, wauw! Det lyder vel nok spændende med en tur til Houston, skønt! Og dersom, hvis, såfremt, ifald I kan møde selveste Jenny Doan i den anledning, så wauw igen!! Hvis jeg vinder en million, vil jeg med!
    Rigtig god weekend til alle, mange hilsner fra Inger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var vildt med sådan et stort dyr, men en god oplevelse, når nu det var en quilt. Godt det ikke var i virkeligheden. Jeg håber, at du vinder, så du kan komme med.

      Knus til dig.

      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.