lørdag den 2. februar 2019

Denne dame skal du lige præsenteres for

Hej patchwork-ven

Vi bliver dagligt bombarderet med synet af den ene fantastiske quilt, taske, dækkeserviet eller noget helt fjerde. Måske kender du fornemmelsen af at blive helt modløs ved tanken om alt det, du bare ikke kan nå i et menneskes livstid.

Men der er en speciel dame, som jeg synes, du skal lære at kende. Hun har for ikke så længe siden pensioneret sig selv efter en lang karriere som fantastisk dygtig patchworker. Det er Caryl Bryer Fallert og hun er amerikaner.

Det aller smukkeste jeg har set, hvis jeg skal vælge, er hendes drømmefe.

Quilten hedder "On the Wings of a Dream". (Foto Shawn Quinlan)

Tjek evt. Caryls galleri her. 

På hendes hjemmeside kan du hente gratis mønstre til en del af hendes quilt. Desværre ikke til drømmequilten. Men til Illusion, som jeg faktisk har syet for ca 10 år siden.

Den er rigtig sjov at sy, derfor har jeg lovet sycafeen, at de bliver hjulpet med at sy den. Måske bliver der også et kursus, det vil tiden vise.

Du kan hente mønstret her. 

 Illusion er ugens puslespil, så kan du hygge lidt med den der og se, om du kan lide den.

Kan du have en skøn weekend, husk at få syet lidt.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



2 kommentarer:










  1. Inger R.
    Hej Laila! Tusind tak for puslespillet, hyggeligt! Jeg kan godt forstå, at du er fan af Caryl Bryer, for det er virkelig flot, det hun laver. Men jeg må tilstå, at det bare ikke lige er min smag, for jeg synes at farverne er lige lovlig grelle og skrappe, undskyld! Men flot er det, og superdygtig er hun!! Tak for at du gider, Laila (blog, puslespil m.m.), rigtig god uge, mange hilsner fra Inger
    P.S. Husk, at vi går mod lysere tider!



    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      Tusind tak fordi du gider skrive en kommentar hver uge, det er jeg bare rigtig glad for. Jeg hygger mig med at lave pusplespil og nyhedsbrev. Så det gør jeg gerne.
      Og du kan jo sagtens lave Caryls projekter i mere afdæmpede farver.

      Knus
      Laila
      BaliQuil

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.