lørdag den 26. januar 2019

Lige ved og næsten....

Så blev det lørdag igen og jeg har et puslespil klar til dig. Men kun lige ved og næsten. Jeg nåede ikke nyhedsbrevet på dt sædvanlige tidspunkt. Og så glemte jeg det !!

Sad godt plantet i sofaen og havde netop indtaget en stor kop kaffe. Den må have frisket mig op, så jeg kom i tanke om nyhedsbrevet og puslespillet.


Det skal du ikke undvære, så computeren frem og nyhedsbrevet blev reddet. Men kun lige ved og næsten.

Lige ved og næsten gælder også turen til Karlsruhe. Der er nemlig bare En enkelt pladds tilbage. Så har du overvejet at tage med, så kontakt mig med det samme. Der er plads til to i delt dobbeltværelse eller en i enkeltværelse. Læs mere om turen længere nede.

Lappeland er også lige ved og næsten klar. Jeg glæder mig som et lille barn til at åbne døren til landet, hvor rester forvandles til skønne projekter. Du kan stadig nå at stille dit spørgsmål til klubben, så jeg kan sørge bedst muligt for dig.

Det kan du ved at klikke på linket under teksten her. Så kommer du til et spørgeskema, hvor du kan stille det spørgsmål, som du gerne ville have svar om klubben.

Få svar på DIT spørgsmål her

Rigtig god weekend til dig. Jeg glæder mig til at se dig et eller andet sted.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Så er der hygge i butikken igen, hvor ser det bare dejligt ud med alle de flittige damer, man kan næsten høre snakken, skønt! Også tak for puslespillet, det er også bare rigtig godt! Kærlig hilsen Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.