lørdag den 19. januar 2019

En kort - en lang

At gøre alle tilpas er en umulig opgave. Men at gøre sit bedste, det kan alle.

Jeg fik en mail forleden fra en, som gerne ville have, at jeg stoppede med sende lange nyhedsbreve til hende. Den var svær at svare på, for hvornår er det langt? Og hvornår lige tilpas?

Det blev et sødt svar og en reminder om, at det jo er helt frivilligt at modtage mit nyhedsbrev. Der er i bunden af hver eneste mail et link til at afmelde. Og en anden løsning kunne være at slette mailen, hvis den ser for lang ud.

Du bestemmer selv over, hvem der må komme i din mailboks. Og jeg er glad, når jeg får lov til det.

Og hvad har jeg ellers gang i. Jo, jeg har fået skrevet siden om det forjættede land. Der hvor alle stoffer forvandles til flotte projekter.
Og mener, jeg har fået svaret på det meste, som du gerne vil vide. Men du kan få denne unikke mulighed for at få indflydelse på teksten. Det kan du ved at klikke på linket under teksten her. Så kommer du til et spørgeskema, hvor du kan stille det spørgsmål, som du gerne ville have svar om klubben, hvor rester trylles til flotte projekter.

Få svar på DIT spørgsmål her

Herunder får du puslespil med billedet af den skønne quilt, som Helle viste frem i søndags til sycafe. 

Og så er der kun tilbage for mig at ønske dig en rigtig god weekend. Husk at få syet lidt. Du ved, et par sting om dagen ......

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


4 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Hold da helt op!! Det dog en fantastisk flot quilt, jeg har aldrig set noget lignende, hvor er den smuk! Tillykke til Helle!
    Tak for puslespillet, det er hyggeligt, og du er altid velkommen i min mailboks. Fortsat god weekend, og mange sy-hilsner fra
    Inger

    SvarSlet
  2. hejsa super fint quilt, kæmpe stykke arbejde, tak for puslespillet, du skal altid være velkommen i min mailboks, altid spændende og inspirende at høre fra dig
    Kh Jette

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.