lørdag den 15. december 2018

Hvor lang tid bruger du på det?


Det er lørdag, når nyhedsbrevet sendes. Og der er vist blevet tradition for, at der kommer et puslespil med. 
Der kommer ofte tilbagemeldinger på det. At det er hyggeligt. Og jeg kan være sikker på henvendelser, hvis det glipper med udsendelse. Og det er jo skønt at være ønsket.

Jeg er derfor lidt nysgerring på, hvordan det egentlig står til med det puslespil. Så jeg håber, du har 3 minutter til at klikke på knappen herunder og svare på 2 spørgsmål. Det er helt uforpligtende og anonymt og kun for at styre min nysgerrighed.

Hav en dejlig weekend. Og husk nu, et par sting om dagen, det hjælper på sagen. 


Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


PS Butikken har åbent til og med på torsdag. Derefter lukket indtil 8. januar 2019

Har du 3 minutter til at svare på spørgsmål?


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, igen! Det er altid sjovt at se, hvad du nu har fundet på, og hvad der ellers er i gang i, i den hyggelige butik. Tak for, at du gider, håber at du orker det lidt endnu. Mange hilsner fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.