lørdag den 22. december 2018

Har du røgelsespinde?

Meget kan jeg opleve i løbet af en dag i butikken. Forleden kom en mand ind eller det vil sige, at jeg havde for en gangs skyld låst, mens jeg spiste frokost. Det ringede på døren. Jeg smuttede hurtigt ud og ville låse op. Der var ingen at se!

Jeg åbnede og kiggede. Der stod en mand på fortovet med sådan en kurv, han kunne trække efter sig. Han sagde: Du er syerske ikke?" Jeg forstår godt, at han tror det om mig. Der står jo fine gamle symaskiner i vinduerne. Men jeg sagde nej, jeg er patchworker og har ting til patchwork.

Ok, sagde manden. Og så kommer det, som jeg har spekuleret meget over siden. Og ikke har fundet svaret på. Han fortsatte nemlig med disse ord: Har du røgelsespinde?

Hva, ba ! Og det måtte jeg jo bekende, at det havde jeg ikke. Men sammenhængen - den kan jeg stadig ikke få øje på.

Glædelig jul og godt nytår
Der er ikke meget tilbage af 2018, så jeg vil ønske dig og dine en rigtig glædelig jul samt et fantastisk godt patchwork-nyt-år. Tusind tak fordi du kigger forbi. Jeg glæder mig til at se dig igen i 2019.

BaliQuilt holder LUKKET
BaliQuilt havde sidste åbningsdag den 20. december og er først klar igen tirsdag 8. januar. Webshopordrer sendes mandag 7. januar.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Røgelsespinde?? Ha Ha,- den var altså go`! Jeg kan heller ikke lige få øje på en sammenhæng der, måske mente manden, at du og/eller butikken så lidt "alternativ" ud? Men sjovt er det altså! Tak for puslespillet, der er igen flittige hyggedamer i butikken, herligt! Rigtig glædelig juleferie, og dejligt Nytår til alle, mange hilsner Inger
    P.S. Overvejer du måske at få røgelsespinde i butikken?

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.