lørdag den 20. oktober 2018

Der er åbnet for en kort periode

Denne uge er der blevet åbnet for tilbudshylden. Den står nemlig ikke pivåben hele tiden. Vi skal lige bruge lidt tid til at sortere fra, pakke og lægge på hylden. Og det har vi gjort nu.

Det betyder, at du kan finde nogen rigtig gode tilbud der. Og nu kommer det bedste, du kan optjene yderligere 5 % rabat. Det kan du, hvis du sammen med købet melder dig i kundeklubben. Så får du simpelthen sat bonuskroner på din konto. Dem kan du handle for senere.

Og jo, der er bonus, selvom varen allerede er sat ned. Det er da meget nemmere, ik.

Og jo, du skal altså selv tilmelde dig kundeklubben. Også selv du allerede er oprettet som kunde hos mig. Det er på grund af persondataloven, så jeg må ikke bare melde dig ind i kundeklubben, du skal selv give tilladelsen.

Men jeg må gerne svare på spørgsmål. Så kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål. 


Rigtig god weekend til dig og tak fordi, jeg måtte tage lidt af din tid i dag

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hold da helt op, hvor ser det bare hyggeligt ud! Man kan næsten høre summen fra maskiner og snakken fra damerne, der ser ud til at have det herligt. Flot quilt, der er under behandling i quiltemaskinen! Mange tak for puslespillet, det er også hyggeligt, og nu melder jeg mig ind i kundeklubben, tak og mange hilsner, og god weekend til alle,
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.