lørdag den 13. oktober 2018

Du kommer aldrig helt af med dem

Det handler endnu en gang om dem, som alle taler om. Og som er så svære at komme til livs. Og nej, det er ikke de ekstra kilo på sidebenene. Det er resterne.

Men der er en fællesnævner på kilo og rester. Kan du regne ud, hvad det er?

De giver begge grobund til dårlig samvittighed.

Du kan komme resterne til livs, hvis du følger med her. Det er nemlig blevet min mission at hjælpe patchworkere med at få brugt alle de skønne stoffer, som ligger og hensmægter i skuffer, skabe og bedrollere.

De skal frem i lyset og anvendes på kreative og enkle måder. Det er ikke altid, at indholdet i skattekisten der hjemme kan klares sig helt alene. De skal nogen gang have hjælp af lidt andre stoffer.

Stoffer uden for meget mønster, stoffer som kan sættes sammen med næsten alt. Du skal bare vælge din yndlingsfarve. Hos BaliQuilt er det Quilters Palette og Hopscotch kollektionerne. Der er over 300 forskellige at vælge mellem.

Så mange, så jeg lover, at du kan komme og vise mig et hvilket som helst stof. Og så finder jeg et eller flere, som vil elske at blive syet sammen med det, du har.

Og så er der en basissamling af balistoffer undervejs. Den glæder jeg mig meget til og det kan du også roligt gøre.


Rigtig god weekend til dig og tak fordi, jeg måtte tage lidt af din tid i dag
Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, det er altid hyggeligt! Sikke nogle flotte quilt. de to damer viser frem. Det får mig ikke ligefrem til at tænke på restetæpper, så flot det hele passer sammen, godt gået!! Lige pt. må jeg "nøjes" med at brodere p.g.a. brækket arm, og det er helt fint,- til hverdag bliver det ellers forsømt. Fortsat herlig weekend til alle, mange hilsner fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.