lørdag den 22. september 2018

At rejse er at leve

Så er jeg tilbage på pinden efter en fantastisk uge i Alsace med masser af inspiration og skønt selskab. Det var første gang, at jeg skulle bo på hotel Le Rapp. Men det bliver bestemt ikke sidste gang.

Et dejligt super centralt beliggende hotel. Lille, hyggeligt, pænt, rent og med et imødekommende, smilende og hjælpsomt personale. Værelserne var også fine og maden var god, der var ikke noget at klage over.

Måske vores chauffør, som skulle parkere 1.5 km fra hotellet, men han klagede faktisk ikke.



Der er rejseplaner i gang for 2019. Med i planerne er Prag i april, Karlsruhe i maj, Birmingham i august, Alsace i september og Houston til oktober/november. Der er allerede en del, som har skrevet sig op. Det kan du selvfølgelig også blive, helt uforpligtende.

Kundeklubben skulle nu virke sådan, at du automatisk meldes ind ved din første ordre.

Er du allerede kunde, så skal du selv lige ind og klikke på "kundeklub" øverst til højre på webshoppen.
Det er vigtigt, at du bruger samme kodeord, som du plejer, når du handler.

Quiltrally er næste lørdag, jeg har åbent fra kl. 9 - 17 og håber selvfølgelig at se en masse glade quinder.

Jeg fejrer også butikkens 7 års fødselsdag den dag med særligt gode tilbud. Men ellers er der lagt op til en hyggelig dag med alle muligheder åbne. 


Rigtig god weekend


Glade hilsner
Laila

BaliQuilt

PS Jeg beklager, at du gik glip af puslespillet sidste uge. Jeg nåede det simpelthen ikke. 

Se hele nyhedsbrevet

Tilmeld dig nyhedsbrevet


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej, Laila! Tak for puslespillet, det ser vel nok dejligt ud, smukt og hyggeligt. Håber I havde en dejlig tur, jeg er ikke i tvivl om, at I hyggede jer. Velkommen hjem igen, mange hilsner Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      Du kan tro, at vi hyggede os. Det var en rigtig dejlig tur.

      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.