fredag den 28. september 2018

Få brugt det, du har og let den dårlige samvittighed


Lørdag den 29. september deltager BaliQuilt i Quiltrally på Sjælland. Der er åbent fra kl. 9 - 17. 

"Jeg vil gerne have brugt alt det, jeg har købt".

Det har jeg ofte hørt, når jeg taler med kunder. Og det forstår jeg sørme godt. Rigtig godt endda. Inden jeg åbnede butik, oplevede jeg gang på gang at have tonsvis af stoffer på lager der hjemme, men ingen som rigtig passede sammen. 

Alle stoffer blev taget ud og forsøgt sat sammen, men ofte var det et nedslående resultat. Kun meget få stoffer passede sammen. Der manglede altid lige lidt. 

Det er mere end ærgerligt og grobund for en dårlig samvittighed på størrelse med Rådhuspladsen i København vel at mærke. Sådan en er ikke rar at have. 

Derfor har jeg samlet sammen og kan nu hjælpe dig med at finde det, som kan bruges sammen med det, du har . Du kommer med stofferne, som du vil gerne vil have omsat til flotte quilts. 

Og så garanterer jeg dig, at vi sammen kan finde lige den eller de stoffer, som giver dig det helt storslåede resultat.

Du kan se basissamlingerne bag de glade quiltere på billedet. 
Basisstoffer

På quiltrallydagen i dag kan du afprøve min langarm og se, hvor vildt nemt det er.

At få quilttoppen quiltet er det næste, som giver næring til den dårlige samvittighed. Det som kan få den til at vokse til både Rådhuspladsen og Nyhavn størrelse.

Og nu er det overhovedet ikke sjovt eller hyggeligt. Og det skal patchwork være. Det er vores hobby, passion og vi skal hygge os, når vi udfolder os kreativt.

Elsebeth gar det vildt sjovt

Kan du ikke komme i dag, så kom forbi en anden dag. Jeg ser frem til at lette på din dårlige samvittighed, så du kan du glædes over dine stoffer igen. 


Rigtig god weekend
Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, det er bare så hyggeligt! Denne gang (og forrige gang) har jeg endda lagt puslespillet med venstre hånd, for mit højre håndled er brækket og i gips, øv. Så den dårlige samvittighed er sat på standby en måneds tid endnu for mit vedkommende, ha ha! Den ser ellers flot og spændende ud, den quilt, Elsebeth har gang i! Mange hilsner til alle jer flittige damer fra Inger

    SvarSlet
  2. Det er et flot tæppe ?? og fin quiltning.
    Som altid sjovt at lave puslespillet

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.