lørdag den 8. september 2018

Rabat hver gang i kundeklubben

BaliQuilt blev faktisk 7 år sidste lørdag. Det kan du fejre sammen med mig til Quiltrally lørdag den 29 september. Og naturligvis er der også fødselsdagsgodter til dig, som ikke kommer til mig.

Allerede nu fejrer jeg fødselsdagen med åbning af BaliQuilt Kundeklub, hvor du optjener bonus, hver gang du handler. Ja, ja, tænker du måske. Det har du sagt før. Men denne gang sker det hele online og automatisk, når du handler på webshoppen.

Du opretter dig som medlem i kundeklubben. Logger ind, når du vil handle og så får du helt automatisk 5% bonus sat ind på din konto. Der er lidt regler og undtagelser for klubben, dem kan du dykke ned i her. 

For dig som også handler i butikken, vil jeg forsøge at bruge det online system også. Her skal du handle for mindst 200 kr for at optjene de 5%. Det bliver tastet manuelt af mig ind på din konto. Du kan altid logge ind og se, hvor meget du har optjent.

Jeg ved ikke, om alt virker helt præcis, som det skal eller som jeg gerne vil have det. Men vi finder kun ud af det på EN måde. Vi prøver sgu. Så vil du spare penge, så tilmeld dig kundeklubben her. Det er naturligvis gratis at melde sig ind.

Butikken er lukket næste uge, jeg smutter en tur til Alsace sammen med 37 andre quinder. Vi skal se masser af klude og lapper både på vej ned, dernede og på turen hjem. Og de har lovet godt vejr.

Webshoppen er åben, så du kan få afprøvet din bonus. Lars-Erik og Liz sørger for at pakke og sende ordrer. Så ingen grund til tårer der.

Fysisk butik er åben i dag fra kl. 10 - 14 og søndag fra kl 11 - 16.

Husk det nu, et par sting om dagen, hjælper på sagen.

Rigtig god weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt

PS Og nej, der er selvfølgelig også et puslespil med til dig. Bare rul lidt ned.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.