lørdag den 30. juni 2018

Vi bliver aldrig for gamle til at lære noget

Kære patchwork-ven

Selvom varmen og sommeren stadig er over os, så syes der også. Onsdag og torsdag i denne uge havde jeg besøg af fem friske quinder. De havde alle mod på at lære mere om acuuquilt.

Og heldigvis så bliver vi aldrig for gamle til at lære noget. Og det gjorde de alle. Og også jeg.

SommerAkademi med Accuquilt er overstået og er kommet for blive. Så næste år vil der også blive tilbudt forskellige SommerAkedemier. Men der er laaaang tid til næste sommer. Vi er jo stadig i gang med denne. 


Husk, at jeg holder ferielukket fra 13. juli til 6. august. Sørg for at få købt forsyninger, så du kan klare dig imens.
Men jeg er her altså lidt endnu, så kig forbi butikken. Jeg giver altid en kop kaffe eller te.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


span style="font-size: 14px;">

1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, det er hyggeligt! Der er også nogle dame på billedet, som har det hyggeligt, det behøver vi vist ikke at lære, os patchwork-tosser, at hygge altså. Nej, vi bliver ikke for gamle til at lære nyt, heldigvis! Hvis vi ikke når at mødes før, vil jeg nu ønske dig og dine en dejlig ferie og en rigtig god sommer.
    Mange glade sommerhilsner fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.