lørdag den 23. juni 2018

Sommerglæder

En af sommerens store fornøjelser er det årlige træf, Patchworkfesten, som afholdes af Dansk Patchworkforening. I år er det i Odense og jeg har sørget for en bus der til.

Lige nu er der pladser i bussen og det plejer at være en fest at rejse så mange med samme interesse. Så slå til og sørg for din plads og kom nemt frem og tilbage. Prisen er absolut konkurrence dygtig.

Jeg skal i år være på stand sammen med Kyndbøl Symaskiner og Bernina Nordic. Der vil blive tilbudt små workshops, som alle kan melde sig til ganske kvit og frit. Det skal jeg nok fortælle mere om, når det er på plads.

BaliQuilt deltager ikke på træffet eller andre messer i konferencecentre. Alene af den grund at prisen for en stand slet ikke står mål med udbyttet og det store arbejde, der er forud og efterfølgende. Måske kommer jeg med igen, men indtil videre har jeg ikke resurserne til det.


En af glæderne ved at være sin egen herre er fx at kunne aflevere to børnebørn om morgenen, fordi der var et pludseligt behov. Og så hente den tredie efter overnatning på bopladsen på skolen. Hun var en effektiv og sød kontorhjælp indtil hendes mor havde fri fra arbejde.

Husk, at jeg holder ferielukket fra 13. juli til 6. august. Sørg for at få købt forsyninger, så du kan klare dig imens.

Men jeg er her altså lidt endnu, så kig forbi butikken. Jeg giver altid en kop kaffe eller te.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt




1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet! Ja, det er dejligt med børnebørn, og hende her er da et dejligt et af slagsen, hun ser ud til at hygge sig! Jeg kan faktisk også rigtig godt lide den sjove quilt, der hænger på væggen i din hyggelige butik. Tak for kaffe og hygge i din butik i torsdags, fortsat god weekend og mange hilsner
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.