mandag den 4. august 2014

Leg med farver i august - farven er BLÅ

En ny måned er allerede godt i gang, BLÅ har vundet med 63 % af stemmerne. Så find frem og vind!

Reglerne for deltagelse er enkle:

1. Du skal selv have syet det
2. Det skal være færdigt
3. Månedens farve skal tydeligt indgå
4. Det må ikke tidligere have deltaget i Leg med farver (Kig tilbage på måneder med samme farve)
5. Du kan deltage en gang hver måned.
6. Vinderen afsløres her på fb og på min blog,
7. Vinderen skal selv kontakte mig senest den 15 i måneden efter deltagelse.
8. Billedet skal være i albummet for at deltage, kig gerne selv efter, om jeg har husket dit billede ;)


Du kan se bidragene her efterhånden, som de indløber til mig og kommer i albummet......

Og vinderen fra juli måned blev Annelise Pedersen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.