mandag den 2. december 2013

Leg med farver i december

Leg med farver i december blev med 64 % af stemmerne til "julepatchwork" - så der er frit slag, send ind, vis frem og måske vinder du .......

Reglerne er enkle, du skal have syet det, det skal være færdigt, månedens farve skal tydeligt indgå og du kan deltage en gang. Jeg iler videre til at trække en vinder blandt novembers bidrag.

Det blev Marlie Hass, som har vundet. Kontakt mig, så sender jeg dig en fatquarterpakke. Tillykke til dig.

Du kan se de indsendte bidrag her.  

Du kan indsende dem direkte på BaliQuilt på facebook , maile dem til mig eller sende dem i kuvert, så scanner jeg dem ind. 

2 kommentarer:

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.