onsdag den 20. november 2013

Nøgne vægge

Lokalet kom i søndags et skridt nærmere at være klar. Ikke klar til indflytning, desværre, men klar til at kunne spartle vægge og derefter sætte glasvæv op. Projekt ny butik er blevet en måned forsinket - suk - tømreren kom til skade. Og med alle andre tømrere ude og ordne stormskader, kan det vist ikke svare sig at lede efter en anden. Og så er jeg mest tryg ved ham, som altså kommer, men lidt senere.

Nå, søndag blev der skrabet tapet og væv af halvdelen af væggene. De vægge som ikke skal fornyes. Nu er det tid til at få dem spartlet, så de er klar til glasvæv. Men det ligger lige lidt ude i tiden.

Jeg er begyndt at tegne indretning af lokalet, det er sjovt. Jeg bruger et online program Floorplanner, nemt og enkelt. Men noget med kun en tegning gratis, men det rækker for nu. Uha, det er jo ikke kæmpe stort mit nye domicil, selv om det er dobbelt så stort som nu. Indretningen er så absolut ikke færdig eller endelig, men bare påbegyndt.

Gode råd modtages med kyshånd, hvad er vigtigt for dig at møde i min butik?

2 kommentarer:

  1. Hej Laila! Det ser da spændende ud! Jeg går ud fra, at det stribede lang væggene er reoler? Jeg håber alligevel, at der bliver vægplads nok til nogle flotte quilts? Jeg glæder mig til at se butikken, men det gør du selvfølgelig også! Ventetid er altid laaang, sådan er det bare, men det er spændende at følge med i, hvordan arbejdet skrider frem. Vi må "nøjes" med at glæde os, og måske får du nye, geniale ideer til indretning i ventetiden? Held og lykke, mange hilsner Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      Ja det stribede er reoler. Jeg har væbnet mig ned så meget tålmodighed, som jeg kan mønstre. Det er meget spændende og svært ikke at være en smule utålmodig. Men du har ret, der er tid til at tænke sig godt om.

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.