mandag den 19. august 2013

Status.....

Jeg bliver nødt til at kaste håndklædet lidt ned et stykke tid. Gennem de sidste to uger har jeg oplevet at miste en meget nær ven, arrangere bisættelse, holde åbent hus for 40 - 50 personer, få min datter gift, handle og lave mad til 40 gæster,  og nu går min datter med veer og moar skal med til fødslen.
Alt fra liv til død og sådan er livet.

I weekenden er der træf og der skal jo også forberedes lidt. Så indtil efter træf skal du ikke forvente noget her fra mig. DESVÆRRE.

Indtil da så kig dig omkring på bloggen, du er velkommen til at skrive på quiltersjov, jeg smider ekstra gavekort i puljen

Update 200813: Fødslen gik i sig selv, nu krydser moren fingre for at det bliver næste uge.

Update 220813: Vandet gik kl syv, et stk barnebarn leveret kl. 11.33, så er der klar til at pakke til træf.

Skriv din kommentar på Quiltersjov 9. august, jeg er først tilbage med næste omgang quiltersjov første fredag i september. Her trækkes tre vindere.....


14 kommentarer:

  1. Det var voldsomme begivenheder på en gang, men som du selv skriver: Sådan er livet!
    Tillykke med din datter og held og lykke med den forestående fødsel!

    SvarSlet
  2. Puh! Bliver helt svedt ved tanken. )-: Pas nu på dig, og held og lykke med fødslen. (-:

    SvarSlet
  3. Hej Laila! Åh-, det var godt, der ikke var sket DIG noget, jeg var helt urolig med tavshed fra dig i så lang tid! Vi forstår og føler med dig i glæde og sorg. Du har kørt et hårdt program i den sidste tid, pas godt på dig selv, og held og lykke med fødslen, og held og lykke med træffet, jeg kommer desværre ikke. Mange hilsner Inger

    SvarSlet
  4. Pøj pøj med det hele. Og husk nu at passe på dig selv midt i al travlheden.

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt forstå, at du har brug for en pause, med alt det, der er sket i dit liv på kort tid. Du må være et unikum, at du har overkommet så meget. Vi ses til træf.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  6. Håber du har energi og overskud nok til at bistå så meget på een gang. Du bør virkelig tage på ferie, bare dig, når alt dette er overstået og få ladet dit batteri op. Held og lykke med fødslen. Stort knus til dig :-)

    SvarSlet
  7. Pust du har og har haft noget at se til. Gläder mig til at du kan ta håndklädet op igen. Men ikke for tidlig jeg tror vi alle har tid og vente.

    SvarSlet
  8. Hej Laila
    Pyha....jeg ville være gået ned med stress hvis jeg skulle nå bare halvdelen af det du har præsteret - det er virkeligt prisværdigt - men glem nu ikke at passe på dig selv :o)
    Held og lykke med fødslen når I når så så langt.......vi ses på træffet :o)
    Knuzz
    Tina

    SvarSlet
  9. Jamen Laila der er jo meget gods i dig
    HMMM det kunne lyde ikke så pænt, men jeg vil bare sige
    Hold op hvor du er god, og holder til så meget, og så uden at pive
    Der er mange der støtter sig til dig
    Kan du have et godt træf og husk at holde pauser :))
    KH Susanne

    SvarSlet
  10. Anne Christiansen23. august 2013 kl. 10.36

    Kære Laila.

    Har lige læst din blog - ET STORT OG HJERTELIGT TILLYKKE - hils de unge mennesker.

    Og endnu engang rigtig god fornøjelse med Træffet.

    Kh. Anne.

    SvarSlet
  11. Hej Laila.
    Hold da op, der er sgu power i dig, det program ville have taget pusten fra de fleste.
    Der er da positivt i det også.Du er kommet ind i de voksnes rækker, og en lille ny, er kommet til verden. Tillykke med det lille nye barnebarn. Og god fornøjelse med træffet. Du vender tilbage, når du er klar. Du skal tænke på dig selv. Vi er her, når du vender tilbage.
    Mange hilsner Jane

    SvarSlet
  12. Hej Laila! Hjertelig tillykke med dit nye barnebarn! Det var dejligt at han kom "til tiden", så er der lidt mere ro på for dig til træffet i Herning. Nyd det, og hav det rigtig godt, mange hilsner Inger

    SvarSlet
  13. Hej Laila. Endnu en gang mange gange til lykke med dit lille barnebarn. Hvor var han dog bare kær. Husk at nyde ham mellem alle dine gøremål. Sådan en lille størrelse bliver alt for hurtigt stor. Dejligt at hilse på dig på træffet i Herning.

    Mange hilsner
    Helle Hermansen

    SvarSlet
  14. Hej Laila!

    Kors hvor jeg føler med dig. Det er meget hårdt, men det er jo også glædeligt, at når et liv slutter, så starter et nyt.

    Jeg har selv været ude for det samme for 2 år siden, og det er meget, meget voldsomt, men den lille ny overskygger da heldigvis det meget sørgelige, og så er der lige det med de daglige pligter m.m. ved siden af.

    Jeg kan kun sige, at du skal sørge for at få slappet af, for nu er du blevet voksen, og så skal man passe meget på sig selv.

    Stort tillykke til dig og med dit barnebarn. Nyd det.

    Du skal nok komme op på hesten igen - smiler.

    Ha' det rigtig godt.

    Hilsen
    Ingelise

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.