onsdag den 6. februar 2013

Leg med farver

Det lykkedes endelig at finde lidt tid til at få lagt de sidste billeder i albummet og ikke mindst få trukket en vinder blandt januar måneds flotte RØDE bidrag. Vindertallet blev 38 og den heldige vinder er Ellen Josefsen, der er en lækker pakke med 12 flotte fatquarters på vej til dig.



I februar er farven ORANGE, så find frem og vind. Farven orange skal tydeligt indgå i din quilt / patchwork, det skal være færdigsyet og syet af dig. Send billedet på mail, via facebook eller med posten. Sidste frist for deltagelse i februar er 26. februar, hvor afstemning om næste måneds farve åbner.

Se alle bidrag herunder i fint lille diasshow.



2 kommentarer:

  1. Jeg har lagt et billed med orange ind på facebook, men jeg er usikker på, om det kommer med i vurderingen og om det ligger det rigtige sted

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Jeg kan se, at du har lagt det ind på Electric Quilt Gruppen. Det skal være på http://www.facebook.com/baliquilt. Jeg ser, om ikke jeg kan få det ind på det rigtige sted, så du kan være med i leg med farver.
      Laila

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.