lørdag den 6. oktober 2012

Computer under udskiftning

Quiltersjov lader lige vente lidt på sig, jeg er ved at få tunet min computer. Den skulle gerne være klar i aften eller i morgen. Så kig forbi igen eller tilmeld dig nyt på mail, så får du automatisk besked om nye indlæg.

Dette indlæg skrives fra min tablet og der kan jeg ikke lægge puslespil og rebus ind fra. Det skal jo med.

Ellers venter en hyggelig dag i Skælskør, hvor jeg skal til venskabsdag. Her deltager medlemmer fra Symus, Storebæltsquilterne og Korsørquilterne. Der bliver udstillet lidt, syet og snakket. Drukket kaffe og spist kage og nårh ja, så er der to butikker på besøg. Det er jo ikke så ringe, vel.

En ny omgang farveleg er også begyndt, det er farven grøn i oktober. Find quilts og patchwork frem, så du er klar, når jeg kommer på computer igen.

Rigtig god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.