lørdag den 7. januar 2012

En blok hver dag - blok 7

Denne blok har jeg virkelig glædet mig til, den ser meget spændende ud. Jeg kunne se, at den måtte give nogen flotte mønstre, hvor blokkene mødtes. Derfor har jeg kun brugt den ene blok i dag. Og så var jeg lidt i tidsnød, jeg vil helt sikkert lege videre med den og afprøve forskellige kombinationer.

Blokken hedder Facets of Color og måler 9", den blev sat i en løber. Løberen måler 20 * 29 ", altså ca. 50 * 74 cm. Jeg brugte stoffer fra DaGama igen, de er super flotte i farverne. Derfor får du også to udgaver at se her.

Lige en tilføjelse til kyssefiskene i går, jeg tænkte, det kunne være flot med navn på. Altså quilte navn på ejeren med fine frihåndsbobler. Måske skal der så kun være en bred kant og ikke en foroven og forneden. Det bliver en anden god gang.

I pink og lilla farver.


Og i blå, pink og lilla farver. Men den ville også være fantastisk i batikker, det må blive i morgen, måske, det skal prøves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.