torsdag den 10. november 2011

Julesok - chistmas stocking

In Danish: En skøn side med mange sjove og nemme projekter, jeg faldt over denne fine julesok. Den tror jeg, kommer med i bunken af "må prøves" projekter. Selvom den bunke nok er lidt stor, men er den ikke altid det?

Jeg har lige julestoffet og bånd til den. Nu er jeg spændt på, om størrelsen er ok. Ellers må der forstørres lidt mere. Men om børnebørnenes pakkekalendergaver kan være i - det må tiden vise ;))

Hent mønster her
I just got a newsletter from this wonderful site filled with easy og fun projects. This time is was this christmas stocking, I fell for. It just might get in to the pile og projects - "have to do", even though it's quite big theese days - but isn'nt it always?

I have the fabric, just have to find out if the size is right. Only time will show if my grandchildrens calendargifts will fit in.

Download the pattern here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.