mandag den 7. november 2011

Udstilling hos Korsør Quilterne

Sidste weekend besøgte jeg Korsør Quilternes udstilling, det var en helt fantastisk flot udstilling. Lokalerne gør meget til, at oplevelsen er total lækker, men der var sandelig også quilts, tasker og meget mere til at gøre mig helt misundelig og få lyst til at begynde på en hel million nye projekter.

Nyd billederne fra udstillingen, jeg nød i hvertfald min tur omkring på Fæstningen i Korsør.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This slideshow customized with Smilebox

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.