torsdag den 17. november 2011

min julesok

Jeg fik syet min helt egen julesok i flot grønt stof med en kant julestof. Det grønne stof er fra Sydafrika, men passer bare fint her, syntes jeg.Der er allerede linet noget pink og blåt op til de næste par julesokker, her tror jeg, at foeret skal være forskelligt fra ydersokken. Nemt og enkelt, hurtigt at sy, du behøver bare en aften.

Hent mønsteret her

My very own christmas stocking was sewn last night in beautiful green fabric and some christmas fabric for the cuff. The green fabric is from SoutAfrica, but just fits in so nice.
I've already lined up pink and blue for the next couple of stockings. I will make the inner stocking with a diffenrent kind of fabris this time. Easy to make, you just needs one night.

Get the pattern here


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.