torsdag den 3. februar 2011

Sunshine-award


Jeg har modtaget en Sunshine Award fra LiseLotte fra Stevns. Det er jeg meget glad for. En vældig opmuntring til at fortsætte blogger-livet. Jeg er altid spændt på, hvad der dukker op af nye og interessante ting her i blogger-verden. Men gid dog døgnet havde flere timer - nå det er måske meget godt, det ikke har. ;))

Jeg skal give prisen videre, det overvejer jeg lige lidt. Der fulgte nogen retningslinier med for tildelingen, så mon ikke jeg er klar til nominering fredag eller søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.