onsdag den 2. februar 2011

Maraton

Tirsdag aften kom jeg lidt videre på projektet fra vores maraton hos symus. jeg var hos Birte og fik sat de to sidste kanter på min "Stars at Sea". Nu venter den bare på quiltingen, jeg tror, det bliver på lørdag. Det er altid utroligt, som det forandrer udseende for hver lille ændring. En proces jeg aldrig bliver træt af.


Tuesday night I got the top from our marthon at the guild "symus" finished. The last two borders were sewn and that it's waiting to be quilted. I think that will be on saturday. It keeps amzing me how much every little new detail change the entire look. A proces which I never will get tired of.

1 kommentar:

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.