fredag den 3. december 2010

Fabric cut - stoffet er skåret

The fabric is now cut and ready in the basket packed for tomorrows sewing. I keep getting amazed when watching how much the fabric changes from just bolts to cut pieces and then again when sewn together and again when trimmed and so on.
Oh, I really look forward to just sewing in good company all day. Tulip placemats - here I come !
Can hardly wait.

In Danish:
Stoffet er skåret og pakket i kurven til morgendagens syning. Jeg bliver lige overrasket hver gang over, hvor meget det forandres, når stofferne skæres og igen når de bliver syet sammen og igen igen når de bliver trimmet.
Uha, jeg glæder mig bare til en hel dag med syning i dejligt selskab. Tulipan-dækkeservietter - jeg er klar !
Kan næsten ikke vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.