fredag den 3. december 2010

4. december

Do you like the calendar? I really hope you enjoy it. I am almost certain that you liked the video with Patsy Thompson, I do very. How about the block - nice isn't?

The block of to day is almost alike and yet not. Have a go for it on door number four.

If you want the template for block no. 4, get it here. Please make a comment and let me know, if it works with the xps-fileformat.
I am aware that its the picture of yesterdays block, I've got here. Else it wouldn't be a surprise, how the block looks, when you open the door.

When you do open the door, I've found yet another great video for you. Visit the calendar here.

In Danish:
Kan du lide kalenderen, det håber jeg virkelig, at du kan. Jeg er næsten helt sikker på, at du kunne lide videoen med Patsy Thompson. det kan jeg ihvert fald. Hvad med blokken, den er fin, ikke?

Blokken i dag er næsten magen til og alligevel ikke. Kig på den bag låge nr. 4.

Vil du have skabelonen til blok 4, så hent den her. Skriv lige en kommentar og fortæl om, det virkede med xps filformatet. Jeg er klar over, at billedet er af blokken fra i går. Ellers ville det jo ikke være nogen overraskelse, når du åbner lågen, vel ?

Når du nu åbner lågen, har jeg fundet endnu en fantastisk video til dig. Se kalenderen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.