onsdag den 1. december 2010

1. december

December 1. and the first door on the calendar is opened. Hope you like the block. I'll post the templates for the blocks here later, my other computer is working on something else and I can't get to the documents. But I just thought it would be nice to have a template.

The blocks for the Christmas Quilt are made in EQ 7, a lovely programme and toy for a quilter like me, who fancies both quilts AND computers.

Come back tomorrow, when the next door is opened.

In Danish:
Første december og den den første låge er åben i kalenderen. Jeg håber, at du kan lide blokken. Jeg vil lægge skabelonerne til blokkene ud senere. Lige nu kan jeg ikke komme til den computer, hvor de ligger. Men jeg tænkte, det ville være rart med en skabelon.

Blokkene til Jule Quilten er lavet i EQ 7, et vidunderligt program og legetøj for en quilter som mig, der elsker både quilts OG computere.

Kig forbi i morgen, når næste låge bliver åbnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.