torsdag den 18. marts 2010

Color on tulle / farve på tyl

Happy villages with turquoise tulle. / Happy Villages med turkis tyl.

It's not easy to decide which color tulle to use on my Happy Village. I've tried with black and turquoise and for now I think the winner is black.

Black makes the colors in the fabric brighter - funny I wouldn't have thought of black as a brightener. The turquise makes the quilt duller. And when I look at the pictures in the blog, they look alike. Even if I open a bigger picture. But take a look and don't hesitate to make a comment.
In Danish: Det er ikke nemt at beslutte hvilken farve tyl, der skal på min Happy Village. Jeg har prøvet med sort og turkis. Lige nu vinder sort.
Sort gør ligesom farverne mere klare, egentligt mærkeligt. Det ville jeg ikke have troet om sort. Den turkise gør quilten mat. Når jeg kigger på billederne her, så ser de to fuldstædig ens ud, også selvom jeg åbner et større billede.

Happy Villages with black tulle. / Happy Villages med sort tyl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.