lørdag den 11. oktober 2008

Starbom 3

Block 3 was finished last sunday, it was easy to sew. especially when I did the cutting right ;))

I've cut out the pieces for the next two blocks (4+5) and will sew them tomorrow. I'm leaving for a birthday party any minute so I don't have the time to do it. Even though I very much would like to.


I've organised my fabric and blockinstruction, I have the instructions in plastic pockets, nothing fancy about that. I've put the strips from the earlier blocks in seperate plastic pocket marked with the fabric number. That way I have them under control and look for a piece to use when cutting for the next block. I'm not good in remembering the number and it is even harder for me, looking at the instructions and seeing totally different colours there.
In Danish: blok 3 blev færdig sidste søndag og er nu lagt ud. Den var nem at sy. Jeg har skåret alle dele til de næste to blokke og skal sy dem i morgen. om lidt skal jeg ud af døren til en fødselsdag, selvom jeg hellere ville sy ;))
Jeg har organiseret mine rester fra de andre blokke i plasticlommer med farvens nummer skrevet på. Dermed har jeg styr på resterne og kan kigge her, når jeg skal skære til de næste blokke. Jeg har meget svært ved at huske numrene og især når farverne på instruktionen er helt anderledes end dem, jeg bruger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.