fredag den 10. oktober 2008

Blogging

I didn't do any quilting to day, spend time giving my blog a make over. It's so funny with the gadgets, art quilt of the day. Can't wait to watch tomorrows quilt.
The google search bar searching for quilt patterns is funny too, I'm affraid that will cost me quite a lot of time on the Internet. ;))

This weekend I've planned to catch up with the starbom blocks, it's very exciting to watch how differently they turn out.
My friend, who I'm sewing New York Beauty Quilt, is leaving for Bali tomorrow. Meanwhile I think that will bring out some of my other projects.

In Danish: I dag er det ikke blevet til meget syning, men i stedet er tiden brugt på bloggen. Hvor er det sjovt med gadgets, kig lige på "Art Quilt of the day", det er så spændende at se, hvad der dukker op i morgen. Google "search bar" , som kun finder quilte mønstre, det er en tidsrøver på nettet, kan jeg godt forudse.

I weekenden har jeg planlagt at få syet de sidste stjerneblokke, så jeg er med, når sjette blok bliver lagt ud. Susanne, som jeg syr New York Beauty sammen med, tager til Bali i morgen. Det betyder, at den må hvile lidt og imens kan jeg måske få arbejdet med nogen af de andre ting, jeg har gang i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.