søndag den 12. oktober 2008

Starbom block 4

Yes, the next beautiful block is finished and it is so nice. I just saw when looking on the photo, that it could be done better. But isn't that what quilters always tend to do? Look for mistakes instead of focusing on the parts that did succeed.
I think I'll just correct this one, I simply haven't noticed undtil now.


In Danish: Yes, den næste flotte blok er færdig. Da jeg kiggede på billedet, opdagede jeg lige en lille fejl. Er det ikke hvad quiltere som regel gør? Kigger efter de steder, hvor det er gået galt i stedet for at fokusere på de steder, hvor det er lykkedes.

Jeg tror, jeg retter denne her. Jeg havde simpelthen ikke set det før nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.