lørdag den 2. november 2019

Der må træffes et valg

Hej med dig, dejligt at du er her og læser mit nyhedsbrev. Det skal du vide, at jeg sætter stor pris på.

Jeg skriver nyhedsbrevet i Houston, der er jeg med den skønneste gruppe patchworkere. Alt er større "over there". Og det skal love for. Det gælder alt eller i hvertfald rigtig meget.

Da vi spiste på dineren, kunne vi vælge en speciel menu, som ikke var lige så stor som den normale. Og den var rigeligt stor.

Hotelværelset har tekøkken med mikrovovn, kæmpe køleskab MED fryser, sof, skrivebord, dobbeltseng, forrum med håndvask og så toilet.

Messen er USAs største med 55000 besøgende fra over 60 forskellige lande. 

Det er overvældende. Hjernen bobler med inspiration og indtryk. Det er faktisk lidt svært at kapere det hele. Der er vist til resten af mit liv, men sådan fungerer det ikke. 

Så der må træffes nogen valg. Og så sådan er det i alle facetter af livet. Du kan ikke nå at se alt på facebook. Der må vælges ud. 
Du kan ikke nå at sy alle de projekter, der ser spændende ud. Der må vælges ud. Og sådan fortsætter det. 

Derfor er jeg eksta stolt og meget ydmyg over alle jer, som har valgt at følge med hjemmefra. Det skal du have mange tak for. 

Hav en skøn weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej, Laila! Wauw, hvor er det flot! Der er ingen tvivl om, at der er noget at se på, når man ser sådan en facade på et museum!! Man glæder sig allerede til at se flere billeder fra "over there", tak for at du gav dig tid til at sende det + brev og puslespil. Hyg jer alle sammen, pas på jer selv og kom godt og sikkert hjem!
    Mange hilsner Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.