lørdag den 26. oktober 2019

Turen går til Houston

At rejse er at leve - sådan skrev H. C. Andersen. Og det er det helt bestemt.

I år har jeg været så heldig at være afsted fire gange med grupper af skønne quinder. Og på mandag tager jeg afsted igen. Denne gang til Houston for at besøge Quilt Festival der i dejlligt selskab med 28 rejselystne patchworkere.

Det er hver gang en fantastisk oplevelse at få lov at lære nye patchworkere at kende. Tage ud og opleve patchwork udenfor den danske grænse. Se hvordan de gør det og hvilke farver, de sætter sammen. Og jo, det hænder vel også, at der ryger en ny smart dims med hjem. Og lidt stof.

Men for mig er det bedste oplevelsen, samværet og fællesskabet der lynhurtigt opstår, når en flok patchworkere sættes sammen.

Det er også det, jeg oplever på sycafeen. Fællesskab om noget - nemlig patchwork. Billedet i puslespillet er fra sycafe i denne uge. Du kan hygge dig med det, hvis du kan lide sådan noget. Ellers springer du bare over.

Den fysiske butik er lukket næste uge til og med tirsdag. Så skulle jeg være klar igen til onsdag morgen, hvor der er sycafe igen.

Hav en skøn weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.