lørdag den 6. juli 2019

Med lynets hast var den væk

I nyhedsbrevet i denne uge kan du læse om turen til Luxembourg. Den var udsolgt på få timer.

Du kan læse om en tur til Prag.

Og du kan få at vide, hvornår resteklubben åbner. (Og lukker for tilmelding igen)

Er du ikke tilmeldt nyhedsbrevet fra BaliQuilt - så kan du gøre det her. Og så får du oven i købet to gaver og bonus ud af det.

Men her får du puslespillet fra dig til mig - hvis du har lyst.

Rigtig god weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej, Laila! Tak for puslespillet, det er bare altid hyggeligt! Og det ser da også rigtig hyggeligt ud med alle de travle sy-damer. Bare ærgerligt, at der ikke er lyd på! Som en ældre ven sagde for over 30 år siden, da hans kone var i sy-klub: "Det er da fint, for så har damerne noget at tænke på, mens de snakker"! Den gang syntes jeg, det var for frækt, i dag synes jeg bare, at det er sjovt. Der er da utroligt meget, man kan få snakket om, mens man sidder og syr, det ved jeg nu. Mange hilsner til jer alle
    fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.